lördag 10 oktober 2009

Nytt mönster!



Idag har jag virkat ett till spöke, fast med armar. Det till vänster är gammalt. Jag hade inte skrivit ner mönstret till den gamla så jag gjorde ett nytt spöke. Skulle bli ett läskigt Halloween-spöke, men jag tycker inte det är läskigt alls. Tvärtom, jag tycker de är jättegulliga, fast det ska väl amigurumis vara.
Nedan finns länk till att ladda ner mönstret. Det ska funka för de som inte har ravelry också. Jag planerar på att översätta mönstret till svenska också sen, men nu finns det bara på engelska. Mönstret har inte blivit testat heller, men om du finner några fel så är det bara att meila! Om nån virkar ett spöke skulle jag älska att få se bilder på hur det blev! Här finns sidan för mönstret på ravelry.

Ladda ner mönstret här!

2 kommentarer:

  1. Så söta! ska prova att virka ett eget spöke till halloween! Titta gärna in på min blogg, där finns oxå massa amigurumis! Ha det bra!

    http://thessansamigurumis.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kul att en så ung tjej som du håller på att virka och dessutom gör egna mönster som du lägger ut. Själv översätter jag engelska mönster och lägger ut på min blogg. Jag hoppas att du översätter dina för många tycker det är krångligt att översätta från engelska till svenska. Säg gärna till när alla dina mönster finns på svenska så ska jag lägga ut en länk till din blogg, för jag vill uppmuntra till att det finns mönster på svenska.
    Du hittar mig på Amigurumi på svenska
    Lycka till med nya mönster!

    Virkliga hälsningar

    SvaraRadera